Torsdag 13 september

Har precis ätit frukost/lunch efter en promenad ute i kylan. Det är sol men riktigt kallt ute, eller är det bara jag som tycker det? :O Jag sitter här inne med tjocka sockor och en stor tjocktröja på mig och tycker fortfarande att jag känner av kylan i kroppen. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk eller nåt!

Nu ska jag snart sätta mig på cykeln och cykla över till min farmor och farfar med farmors armband som hon fick av mig och som jag nu förminskat lite eftersom den var för stor :) jag ska ta med mig en liten present också. En glasburk med brända mandlar som jag vet att farmor älskar!
Jag tycker hon förtjänar det eftersom hon precis kommit hem från en jobbit tid på sjukhuset, men nu är hon på bättringsvägen och jag tänkte komma över med en liten kul överraskning :) det är inget stort men det är väl tanken som räknas!

Ut i kylan nu, bbrrr... ;) hejhej sålänge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0