Core

Måste börja träna mage och rygg mer nu. Känner av vid många av mina träningar att jag har dåligt stöd från magen och alla har ju sett min kassa hållning... Så nu blir det allvar med det!

Studiedag idag igen! (Vet inte vad min skola håller på med, jag går ju knappt i skolan..?)
Var precis på corepass på gymmet. Ush vad jobbigt det är, är alldeles slapp runt magen men det gick åtminstone bättre än förra gången. Har blivit lite mer smidig och vig så vissa övningar som jag absolut inte kunde göra förra gången kunde jag göra nästan fullt ut idag! :)

Sitter just nu i soffan på gymmet och vilar mig lite innan cyklingen hem. Dricker min underbara smoothie och funderar på om jag ska sväga över till affärn här bredvid eller inte och köpa med mig något hem... Vi får se! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0