Paket påväg!

Har ännu ett paket påväg hem till mig från Fitnessguru :) De har så himla bra saker, provar på lite nya grejer den här gången också. Beställde bland annat hem ett par bars som tydligen ska vara sjukt goda. Jag och mamma är väldigt nyfikna på dem! :) Känns så bra att jag även fast att jag är sjuk har kommit igång med att jobba mot mitt mål.
Lite av pengarna jag fick på födelsedagen gick åt för att betala för sakerna, fick också ett par otroligt fina rosor som jag knappt kan slita blicken ifrån! Har suttit nu när jag varit sjuk och lekt lite med det nya objektivet jag fick av mamma (<3) och såklart har jag fotat blommorna ;) Tänkte att jag lägger upp bilder här nedanför så ni får se.
Det här objektivet till kameran är helt underbart! Det går inte att zooma utan man tar istället kort på saker från väldigt nära håll. Den fokuserar på det man fotar på och det blir väldigt oskarpt i bakgrunden så bilderna blir himla fina! :D Riktigt bra köp, tack så mycket mamma!
 
Är sjuk och hemma idag också. Det är lite bättre med förkylningen men fortfarande inte bra nog för att jag ska orka ta mig till skolan. Ska vila massor idag men har också massor med småsaker som jag vill få gjorda. Ska bland annat sätta upp fler foton min väggarna i mitt rum. Jag har en vägg med foton på familjen/när jag var liten och en vägg med bilder på olika citat och inspirerande bilder till min träning, det behövs! :) Jag har de senaste månaderna bara grävt ner mig och på sätt och vis "gett upp". Tar mig sakta upp igen och just nu går det bra! ;)
 
Hoppas paketet kommer idag så jag kan hämta det redan i eftermiddag! :) Fick ett mail om att paketet skickades redan imorse.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0