Jag är stark!

Med mycket viljestyrka tog jag mig igenom utmaningen! :D känner mig nästan lite stolt över att jag höll min planering under hela dagen, bra där!

Så hur gjorde jag nu då, jo. För att träna bort mina 2000 kalorier så körde jag på detta:
90 minuter spinning (medelpass)
60 minuter snabb promenad
30 minuter löpning
90 minuter cykling

Gjorde det till och med i den ordningen!
Dagen började med frukost med mamma och sedan bar det av till gymmet. 90 minuters spinningen idag var hur härlig som helst! Två ledare, de två av de bättre till och med. De var så starka, positiva och glada att jag klarade av passet galant och till och med utmanade mig själv lite med motståndet! (tävlade lite i smyg med killen på cykeln bredvid också. Höjde han så höjde jag...)
Sedan cyklade jag hem och åt lunch. Strax därefter bar det av på promenad. Provade en ny runda borta vid skuru-området, den tog lite mer än en timme men det skadar ju inte!
Efter promenaden åt jag lite till för att få i mig lite energi till nästa grej. Var ju bara halvvägs! Gick ner till föreningsgymmet och sprang på bandet där då jag tyckte det var lite kallt ute.
Sedan åt jag middag med bror, tog en dusch för jag frös så förjävligt... Sedan var det bara cyklingen kvar!
Jag cyklade iväg vid halv sju, tog en riktigt lång runda ända bort till Gustavsberg, bort mot Lagnö och tillbaka genom skogen förbi nacka golfklubb tror jag det hette. Sen genade jag genom eriksvik hem till pappa då jag ska jobba med honom imorgon. 90 minuter tog det nästan precis på minut!

Okej... Det var jobbigt, haha! ;) i framtiden hoppas jag att jag tänker efter innan jag trycker i mig massa onyttigheter. Att träna bort dem går men det är ingen lek! Tog fasen hela dagen med mat och vila emellan.

Kul var det i alla fall! :D måste göras om! Tror dock jag ska fundera ut en ny utmaning till nästa helg...

Nu blir det sova! En fartfylld dag med eldning på landet väntar imorgon. Pappa sa att om jag jobbar hela dagen imorn så betalar han mina nya löparskor! Han är för snäll! :D

Godnatt! (kommer nog sova tungt inatt :D)

Dagens middag, supergott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0