En fredagskväll

Känner mig lite konstig i kroppen idag... Vet inte om jag börjar bli sjuk :O jag hoppas inte det!

Ska ut och springa om en stund. Sitter inne i soffan och myser med lille Lasse här och äter vit choklad. Får ju egentligen inte äta choklad men jag får skylla mig själv denna gången och ta konsekvenserna...
Ibland måste man bara få göra det man vill göra och ikväll ropade magen på choklad! :) hoppas jag inte får ont i magen bara.

Jag och bror min gjorde pannkakor till middag då mamma jobbar sent. Vi gjorde två olika smetar eftersom jag kör på både gluten och laktosfritt framöver. De blev supergoda, dock blir jag supersugen på att komma ut och motionera nu efteråt ;)

Nu blir det ut och springa! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0