Gör ett försök att ge mig på finnarna ännu en gång

När skolan började nu igen så kom mina jobbiga finnar tillbaka. Fick bort dem förut i ettan med ett medel som jag ska prova på nu igen, håller tummarna på att det fungerar nu också!
Provade det för några veckor sen men då blev min hud alldeles för torr och flagnade så jag fick ta en paus med det.

Är ganska säker på att det är stressens fel. Jag kan verkligen aldrig slappna av. Mitt humör går ständigt upp och ner och nu de senaste veckorna har det gett sig på mig fysiskt också. Mår illa hela dagarna och i fredags var jag till och med tvungen att vända hem igen på vägen till skolan då jag mådde så illa att jag trodde att jag skulle kräkas i bussen. Magsyra ska vi inte ens tala om, jag har svårt att sova och när jag väl somnar så drömmer jag mardrömmar eller väldigt fartfyllda och tydliga drömmar som gör att jag vaknar.
Men det jobbigaste är nog att min puls ökar något otroligt ibland och jag måste lägga mig ner och andas lugnt länge för att det ska gå över. Blir ledsen också när såna grejer händer då jag bara vill må bra, alltid är det något problem med mig?

Den här helgen har iallafall varit ganska lugn. Har verkligen försökt varva ner ordentligt. Jag har ätit "riktig" mat till och med för att se om det ändrar någonting men det har det inte hittils. Ska fortsätta med mitt nervarvande imorgon, börjar dagen med promenad innan frukost :) då känner jag mig som gladast!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0