Sjuk ännu en gång

Var ju sjuk förra veckan och konstigt nog kom det tillbaka efter att jag varit frisk i några dagar. Denna gången är det ännu värre!
Stannade hemma från skolan idag och sitter just nu och leker lite med kameran och det nya objektivet jag fick av mamma i 18 års present! :) Bilderna får en helt annan effekt. Fotade Lasse lite, han är så himla söt!
 
Fick flytta upp träningen till denna veckan eftersom jag var sjuk förra veckan ju, men som sagt blev jag sjuk igen nu så börjar på onsdag istället. Ska försöka bli frisk nu så jag äntligen får börja på allvar snart! :)
 
Skrev aldrig något inlägg om min födelsedag men den var inte så himla speciell heller, umgicks lite med familjen och så. Kände inte för något större eller någon utgång. Det var också förvånandsvärt många som glömt min födelsedag? Men jag ska inte klaga, att glömma är bara mänskligt.
Jag bakar alltid min egen tårta när jag fyller år och försöker alltid göra dem bättre än året innan. Förra året var den rosa, året innan dess bakade jag en blå tårta med vita blommor. I år blev det en vit tårta med gröna band, blad och rosa rosor och gula tussilagos! ;) Fick många fina kommentarer om tårtan och förutom att den var fin så var det tydligen god också, haha! Så jag hade lyckats. Det blir svårt att slå det till nästa års tårta :)
Lägger in en bild i nästa inlägg!
 
Nu, lite bilder på Lasse min! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0