Kvällsspring

Måste bara berätta om mitt kvällsspring!
Satte på mig massor med varma kläder och mina underbara löparskor och skulle ut och springa en längre sträcka. Tänkte att jag nog inte skulle orka men när jag kom ut så fick jag plötsligt massor med energi och kände mig superglad! :) springet gick galant och jag sprang hemifrån mamma till pappa utan några som helst problem, tog mig till och med upp för mördarbacken utan större problem!
Kom hem till pappa och tog en kaffe och pratade lite, sen fick jag skjuts hem till mamma igen.

Jag gjorde en supergod "efter träning"-smoothie till mig och mamma när jag kom hem. Var bara så fruktansvärt nöjd och glad! Saker känns möjliga, det går att träna upp en bra kondition till och med om man heter Caroline och ständigt klankar ner på sig själv. Nu ska jag vara rättvis, jag är duktig och jag förtjänar att vara glad och stolt.

Tar mig sakta upp, det går! Ska inte ge upp :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0