Helgens utmaning!

Bestämde mig helt enkelt för att jag ska ge mig på en riktig utmaning. Vi får se efter imorgon om det var så pass jobbigt som jag tror att det kommer bli. ;)
 
Denna fredagskväll spenderade jag nergrävd i soffan med en påse m&m's, 180g vit choklad och två corny's. Tillsammans är det ca 2000 kcal (ett helt jäkla dagsintag?!) som jag egentligen inte behövde alls!
Morgondagens utmaning blir att bränna bort alla dessa onödiga kalorier som jag tryckt i mig! :) Ser faktiskt fram emot det.
Jag hoppas på att det kommer vara så pass jobbigt att jag tänker mig för innan jag sjunker ner i soffan nästa fredagskväll...
Uppdaterar imorgon om hur jag klarade utmaningen. Var så pass smart i alla fall att jag skrev ut den här först så jag inte kan smita imorgon, haha! ;)
 
Önska mig lycka till!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0