Äntligen får jag snart åka ner till Småland igen!

Jag, bror min och mamma har planerat att åka ner till Småland nästnästa helg :D Det blir superkul. Jag känner verkligen att jag behöver det. Enda gången som all stress och allt jobbigt släpper i mig är när jag kommer dit. Vi ska bo hos mormor och hitta på massa roliga saker, vilket jag ser väldigt mycket fram emot! :D
 
Jag kom att tänka på detta när vi åt middag igår. Mamma lagade typisk "riktig mat" enligt mig. Brukar annars inte äta sån här mat så det är speciellt när jag väl gör det. :) Sån här mat äter jag annars bara hos min mormor som är helt otroligt duktig på att laga mat och baka. Allt hon lagar blir helt magiskt gott!
 
Längtar verkligen efter nästnästa helg, ska bli jättehärligt! :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0