Planering och städning

Har planerat i kalendern över alla dagar nästa vecka. Skönt att ha det bestämt redan! :) men just nu siktar jag mer på denna veckan och tar nästa veckas problem lite senare.
Eftersom jag är hemma imorgon också så tänkte jag passa på att röja lite här hemma. Man kan tro att det beror på mitt firande på fredag men icke. Mitt firande är flyttat men jag tänkte att det inte skadat att fixa i ordning det här hemma också, dessutom blir nog pappa glad. Hoppas jag hinner med hela huset också!

Har säkert missat lite grejer i skolan (även fast jag knappast tror det då vi typ aldrig får läxor, slappskola tyvärr...) men jag känner faktiskt att jag inte orkar med det just nu. Tar tag i det när jag kommer tillbaka. Blir nog inga problem, jag ligger bra till hos lärarna! ;)

Ska ju inte anstränga mig mycket så core, rygg och flex försvann från träningsschemat :( det var synd, skulle ha tränat rygg onsdag med Amanda men det tar vi en annan dag! :) bättre sent än aldrig.

Imorgon blir det sista sjukdagen, litervis med vätska och bra humör så blir jag nog frisk! :) får inte glömma sömn heller, godnatt! ;)

Lille Lasse är så söt när han sover, han börjar bli tung och stor! Ändå är han bara snart 6 månader...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0