Min planering

Vissa tycker jag planerar för mycket. Tänker ibland på att personer ofta säger att de vill ha spontana tjejer, haha. Jag är verkligen inte sån! ;) planerar allt jag kan.

För mig är det skönt. Jag kan äntligen andas ut nu när jag har planerat nästa vecka. Ska prova på lite nya pass som flex och rygg. Sa ju tidigare att jag skulle göra lite mer mage och rygg och nu håller jag mig till det jag sagt :)
Fredag blir det vila (såklart ;D) och söndag. Måndag, onsdag och fredag (och varannan söndag) är springdagar. Lördagar kör jag alltid spinning oavsätt vad det är för slags pass, tar allt från bas till 2 timmars! :)
Spinnade ju mycket mer förut men blir lite mycket nu tillsammans med skolan och orken efter klockan 4 på dagarna finns inte alltid när jag behöver den.
Sen blir det promenader ibland när jag känner för det, lite spontan är jag allt! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0