Det är bara att bestämma sig

Det var riktigt länge sen jag var här inne på bloggen och skrev någonting :) Jag har inte haft någon ork i varken kroppen eller i huvudet efter sommaren då jag säckade ihop totalt när jag inte kunde röra mig. Jag blev en lat människa igen och levde på negativa tankar. Allt var för jobbigt för att ens orka ta sig upp och ta tag i det.
Nu är det slut med det! Jag tänker inte säcka ihop mer. Jag ska bli den bästa Caroline som jag kan vara! :) Som min pappa alltid säger "Det är bara att bestämma sig", och det är faktiskt sant. Inget mer degande i soffan och tycka synd om mig själv. Nu reser jag mig och när jag sedan börjar tycka om mig själv så kommer säkerligen andra göra det också! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0